Freshful a împlinit (deja) 1 an de când s-au lansat și de când a devenit un partener de nădejde pentru al meu obicei zdravăn la cap de #tatigătește.

Am pus mâna pe niște statistici, să vedem ce a însemnat freshful în 365 de zile:

10 milioane de produse vândute și peste 55.000 de clienți în București și Ilfov într-un an de activitate
55.000 de clienți cu până la 4 comenzi pe lună și o medie de 20 de produse în coș

10 milioane de produse vândute pe freshful.ro și în mobile app

15% dintre cumpărături conțin cel puțin un produs Save Me (cu vânzare accelerată)

50% dintre furnizorii din platformă sunt producători români și fermieri locali 

Mai multe în infograficul de mai jos.

Acum, la final, am un cadou pentru voi, din partea celor de la freshful:

La următoarea comandă pe care o plasați pe Freshful, introduceți codul ANDREI10 și veți avea reducere de 10% la coșul de cumpărături (exclus tutun, taxa de livrare, extra-taxa pt comenzile mai mari de 100 de lei, exclus tips livrator). Codul poate fi folosit 1 data per utilizator.

Vă zic doar că tomahawkul ăla cu care v-am terminat în septembrie este la preț bun și acum, pe site.

Eu ieri am făcut chiftele cu piure, că așa a fost comanda de la direcțiune.