Câteva idei de la GPeC Summit

Articol din categoria: andreiu

Luni și marți a avut loc conferința/summit a celor de la GPeC, avându-l ca headliner pe Ryan Holiday, care a fost foarte mișto, că a vorbit de Iron Maiden și ne place cu metaliștii.

Overall a fost un mix bun cu speakerii, români care au ce zice și oameni de afară validați pentru ceea ce fac și spun. Nu am ajuns la toate sesiunile, am ratat emag, am ratat dezbaterea de ecommerce și cea de curierat, dar am prins niște prezentări bune de la străini.

ANGIE SCHOTTMULLER a vorbit despre frică, despre cum o putem controla și cum putem capitaliza frica spre beneficiul nostru. Cel mai important sfat dat către magazinele online este să lase clienții să vorbească despre ei, să vorbească cu ei și să transforme discuțiile și review-urile și feedback-ul în asset-uri de creștere.

Clienții capătă încredere când văd că și alții au ales produsul ăla, că l-au încercat și au avut o experiență bună/proastă/rea cu produsul.

Lăsați clienții să discute despre voi!

VITALY FRIEDMAN de departe cel mai bun speaker la care am fost eu. Pe lângă modul de interacționat cu sala și aptitudinile de entertain-er, am rezonat cel mai mult cu ce a spus el. Vrem să fim diferiți într-o lume pe care o facem cât mai banală și mai liniară, fără nici o inflexiune sau pată de culoare. Când de fapt, ar trebui să găsim calea de branding care să ne scoată în evidență, din tipare, să ne facă memorabili. Ca branduri, zic.

TIFFANY DASILVA o discuție sănătoasă despre sindromul impostorului ( pe care îl avem toți, mai mult sau mai puțin) și cum să gestionezi asta, cum să treci peste obstacole și cum să scapi de prietenii sau oamenii toxici din jurul tău. Pe mindfullness, așa, dar bun discursul.

RYAN HOLIDAY– MVP-ul evenimentului, care a vorbit despre produse care rezistă testului trecerii anilor. Și cum un produs bun, comunicat ca atare și adresat tribului potrivit poate să evolueze fără să-i pese prea mult de ce se întâmplă în jur.

A dat ca exemplu Iron Maiden ( the band, yes), care, la 40 de ani de la lansare încă încarcă stadioane, vinde tricouri/accesorii/albume și se deplasează cu avionul lor, pilotat de Bruce. Și nu le-a păsat că au venit în trend grunge, alternative, rap sau manele sau electro. Ei au făcut muzică pentru oamenii lor, nu încercând să fure audiență de la Madonna. Trib. Puterea e în tribul tău.

La prezentarea lui Cristi Movilă de la VTEX, mi-am imaginat cu prietenul Mihai, știți voi care, cum ar fi o campanie de abandoned cart offline, cu cineva din magazin urmărindu-te prin mall : „domnu, domnu! ați uitat să cumpărați asta! a scăzut prețul unui produs! mai cere cineva produsul ăsta!!!”

Conferința foarte bine organizată, la TNB, care are într-un mare fel și dă o altă solemnitate evenimentului. Bravo organizatorilor, super treabă.

Dacă ai ajuns până aici și ți s-a părut că nu am bătut câmpii, să știi că dau meditații în particular, în zona de digital/ecommerce/social media/content, acum am tot timpul din lume 🙂

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.